Vrijwilligers gezocht

Veel handen maken licht werk

De samenwerking tussen de Golfclub Gaasterland en de J.P.v.d.Bent Stichting heeft tot gevolg gehad dat een groot deel van de “verplichte“ bardiensten voor onze leden is komen te vervallen. De meeste leden zullen daar niet zo rouwig om zijn, maar er zijn toch ook leden die het jammer vinden en het contact van achter de bar met leden en gastspelers missen.

Wat echter nog blijft zijn de avonddiensten van 17.00 – 21.00 uur gedurende de maanden april t/m september.

Nu stellen wij ons voor om een groep van ca. 50 enthousiaste vrijwilligers te formeren die tenminste 3 avonddiensten gedurende de zomermaanden willen vervullen. Daarnaast is er ook regelmatig behoefte aan extra ondersteuning tijdens wedstrijden, evenementen e.d.

Meld u aan als vrijwilliger

Vul hier niets in a.u.b.