NGF competitie 2024

Geachte competitiecoördinatoren,

Volgens de competitie-indeling van de NGF zullen één of meerdere teams van uw club dit jaar bij Golfclub Gaasterland te gast zijn voor het spelen van een wedstrijd in de NGF competitie 2024. Hierbij enige informatie betreffende de regels bij en mogelijkheden van onze club.

Voorspelen

De bezoekende teams kunnen op een dag in de week, incl. het weekend, voorafgaande aan de wedstrijd éénmaal voorspelen tegen het gereduceerde tarief van € 25,- per persoon voor 9 holes en € 40,- per persoon voor 18 holes. Voor de beschikbaarheid van de baan wordt verwezen naar www.golfclubgaasterland.nl. Afspraken over datum en tijdstip van het voorspelen moeten gemaakt worden met de captain van het desbetreffende gastteam van onze club (zie hieronder).

NB. Op onze baan kunnen greenfees alleen per pin betaald worden.

Catering

In het clubhuis is wel een bar aanwezig, maar geen restaurant; er is wel een “kleine keuken”.
Door het ontvangende team zal u bij ontvangst koffie en op basis van wederkerigheid, een lunchbuffet worden aangeboden.
Drinken, borrel en lunchbuffet zijn voor eigen rekening.
Er is in het clubhuis gelegenheid voor een diner na de wedstrijd alleen met externe catering; tevens zijn er restaurants op korte afstand. Eventueel kan gekozen worden (in overleg met de captains uit de betreffende poule) voor een aangeklede borrel.
De Gaasterland-teams besluiten afzonderlijk voor welke optie gekozen wordt. Informatie hierover is t.z.t. te krijgen bij de captain van het betreffende Gaasterlandteam.

Alle leden van het Gaasterland-team zijn op de wedstrijddag tevens gastheer in het clubhuis en hebben de zorg voor de complete gang van zaken.

De gegevens van de captains zijn doorgegeven aan de coördinator die bekend is bij het NGF.