Horecagelegenheid - Alleen PIN-betaling mogelijk

Horeca faciliteiten in het clubhuis

Lekker nagenieten na een rondje golf?

Maak gebruik van de geweldige mogelijkheden in ons clubhuis, wij hebben voor elk wat wils!

Golfclub Gaasterland werkt in het clubhuis samen met de JP van den Bent stichting. Samen met vrijwilligers wordt zo gewerkt aan optimale gastvrijheid voor leden en gasten, én met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Daarbij vindt Golfclub Gaasterland het vanuit sociaal ondernemerschap belangrijk om een bijdrage te kunnen leveren aan de ontwikkeling van de medewerkers van de JP van den Bent stichting. Door middel van het ontwikkeling- en opleidingsplan wordt voortdurend in de medewerker geïnvesteerd, waarbij enerzijds rekening wordt gehouden met de individuele leervraag van de medewerker en anderzijds de wensen van Golfclub Gaasterland. Een unieke en zinvolle samenwerking voor iedereen.

Hieronder vindt u de menukaart met de mogelijkheden in het clubhuis van Golfclub Gaasterland.

Menukaart

Menukaart.                              ALLEEN PIN-BETALING MOGELIJK

Vers gebakken cake                                                           €  0,75

Huisgemaakt appeltaart                                                     €  2,00

Lunch

Soep van de dag (keuze uit twee verschillende soepen)   €  3,50

Broodje van de week                                                          €  4,00

Boerenbrood met bourgondische kroket                            €  3,50

Tosti ham/kaas                                                                   €  3,00

Tosti Golfclub Gaasterland (rauwe ham, brie, tomaat        €  4,50

Salade van de week geserveerd met boerenbrood           €  5,50

Er worden uitsluitend verse producten gebruikt. Ons gebak en brood worden in eigen keuken gebakken.

Na 16.00 is de keuken gesloten en is het dus niet meer mogelijk om broodjes te bestellen (behalve tosti en bitterballen)

Voor bij de borrel

Portie bourgondische bitterballen   (6 stuks)                    €  4,50

Gemengde warme hapjes                                                €  4,50

Gemengde koude hapjes                                                 €  4,00

Broodje kroket                                                                  €  3,50

Koude dranken

Glas vers-geperst sinaasappelsap                                    €  2,50

Beker melk - karnemelk                                                    €  1,50

Diverse frisdranken                                                           €  2,00

NB Géén flesjes water te koop. Neem een bidon mee en u kunt in de hal van ons clubhuis deze gratis vullen met koud-of leidingwater!