clubhuis header gasten

Greenfee gasten bij Golfclub Gaasterland

U bent als gastspeler van harte welkom op Golfclub Gaasterland. Wij hanteren voor gasten en leden starttijden op onze prachtige 9-holes natuurbaan, de enige echte natuurbaan in Nederland! In de periode van april t/m september kunt u vanaf 9.00 uur tot 21.00 uur terecht. Van oktober t/m maart vanaf 9.00 uur tot 17.00 uur. Als er geen wedstrijden of competities zijn, kunt u bij ons 9 of 18 holes komen spelen

NB Indien u water mee de baan in wilt nemen is het aan te raden een bidon mee te nemen. Gratis te vullen in de hal van het clubhuis met leidingwater of koud water. (Géén flesjes water te koop in het clubhuis)

Om te kunnen spelen op onze 9-holes baan moet u in het bezit zijn van EGA Handicap en kunt u online een starttijd reserveren. Lukt dat niet stuur dan een mailtje met uw gegevens en wensen naar gcgaasterland@gmail.com.

Parkeren

Op de ruime parkeerplaats is een dubbele laadpaal aanwezig

Slechte weersomstandigheden

Als de baan gesloten is wegens omstandigheden, dan staat dat op de website op de homepage onder baanstatus.

Grote groep boeken?

Wilt u voor een flight van 9 of meer spelers reserveren, bel dan Wietske Smit op telefoonnummer 06 - 51 73 56 54 of mail naar:
reserveringen@golfclubgaasterland.nl