Clubhuis

Clubhuis van Golfclub Gaasterland

Het restaurantgedeelte van ons clubhuis is volledig vernieuwd en gemoderniseerd.

Het clubhuis

Het clubhuis van Golfclub Gaasterland voldoet aan alle moderne eisen. Zo hebben wij uitstekend geoutilleerde dames/heren kleedkamers, met uitgebreide sanitaire voorzieningen en lockers.

De ‘lounge’ ruimte bij de bar is comfortabel, zodat u na het golfen een lekker drankje kunt gebruiken of iets kunt bestellen van de kleine kaart. Bij mooi weer natuurlijk lekker buiten op het terras! Naast warme en koude drankjes biedt de kleine kaart ook broodjes, verschillende soorten tosti's, salade van de dag, twaalf uurtje, bitterballetjes en soms keuze uit twee verschillende soepen. Bent u met een groot gezelschap, dan is in overleg meer mogelijk!

Natuurlijk kunt u in de receptie/golfshop benodigdheden aanschaffen zoals golfballen, tees, handschoenen, een pitchfork, schoenen, kleding, golftassen, trolleys en andere golfartikelen.