Golfschool Rob Oosting

Golfschool Rob Oosting | Golfclub Gaasterland

Op Golfclub Gaasterland runt Rob Oosting, PGA Professional, de Golfacademy. Golfschool Rob Oosting maakt gebruik van de vele oefenfaciliteiten van Golfclub Gaasterland zoals de driving range, de chipping- en puttinggreen, oefenbunker, de prachtige par 3 baan en de 9 holes wedstrijdbaan. Samen met de gevarieerde golflessen zal uw spelplezier zeker vergroot worden. Boek vandaag nog een les in de online agenda van Golfschool Rob Oosting of bij Matthijs Ridder.

Het golfvirus heeft Rob van zijn vader, Pro Wouter Oosting, overgenomen. Rob kan met vele jaren ervaring zowel de beginnende als de ervaren golfspeler optimaal begeleiden. Rob Oosting speelt op de Monday Tour, het vervolg van de PGA Benelux Tour. Door zelf ook te blijven lessen, ontwikkelt hij zichzelf als Pro nog elke dag. Hierdoor kan hij cursisten van de Golfschool op de meest optimale wijze golfles geven. Tijdens zijn lessen maakt hij gebruik van een app om uw houding en swing te analyseren waardoor u een duidelijk beeld krijgt van uw persoonlijke
verbeterpunten.

Vanuit Golfschool Rob Oosting zijn er zowel voor de beginnende als de gevorderde golfer vele mogelijkheden om het golfspel te verbeteren. Uitgangspunt daarbij is uw basistechniek (waar elke golfer over beschikt) en passend bij uw eigen leerstijl. Bij Golfschool Rob Oosting gaan we op een plezierige een leerzame manier aan de slag om dit verder te verbeteren, passend bij uw eigen doelen. Uiteraard wordt daarbij rekening gehouden met eventuele bewegings-beperkingen en/of blessures zodat u op een verantwoorde en gezonde manier begeleid wordt.

Meld u aan voor het volgen van golflessen bij Golfschool Rob Oosting.