Jeugdlessen

Golflessen voor jeugd bij Golfclub Gaasterland

Elk voor- en najaar organiseert Golfclub Gaasterland een blok van techniek- en baanlessen voor de jeugd. De lessen worden gegeven door pro Rob Oosting van Golfacademy in samenwerking met de Jeugdcommissie. Voor de les slaan we een half uurtje in en na de les drinken we even iets. De lessen worden gegeven op de drivingrange, de puttinggreen, de oefenholes en in de grote baan. Ook worden er theorielessen gegeven over de regels van het golfspel. Om ‘de swing er in te houden’ worden er tussen de blokken in ook nog een paar lessen georganiseerd. Hiervoor kan iedereen zich apart inschrijven.

Golfwedstrijden voor de jeugd

Direct aansluitend op de lessen worden er wedstrijden voor de jeugdspelers georganiseerd. Ook de jonge golfer begint met wedstrijdjes op de oefenholes en gaat -als dat goed gaat- de grote baan in.

Wil je meer informatie over golfles voor de jeugd? Vul dit formulier in en we nemen contact met je op.

Aanvraagformulier Jeugdlessen

Vul hier niets in a.u.b.