Golflessen in friesland

Golflessen bij Pro Rob Oosting

Golf neemt met bijna 400.000 beoefenaars in ons land de derde plek in. Voordat u kunt gaan spelen zijn golflessen nodig, net zoals bij andere sporten. Golflessen worden op Golfclub Gaasterland gegeven door Pro Rob Oosting. Hij geeft les op de prachtige 9-holes natuurbaan en is al jarenlang verbonden aan Golfclub Gaasterland. Boek hier uw les online in Rob zijn agenda of bij Matthijs Ridder.

Golflessen op ieder niveau

Tijdens de lessen kunt u gratis gebruik maken van golfclubs en golfballen. Rob Oosting verzorgt golflessen op elk niveau. Als u beter wilt leren golfen, neem dan een golfles, een golfcursus of een golfclinic bij Golfschool Rob Oosting. De golflessen van Rob vormen de ideale training om nog meer plezier te beleven aan het golfen. Voor beginners en gevorderden en voor elke leeftijd. U kunt uw handicap verbeteren, oefenrondes op de baan spelen en specifieke put- of swinglessen boeken, tijdens de golflessen van Rob is alles mogelijk. Zelfs voor de geoefende speler geldt: zo nu en dan een les is een must om uw vaardigheden op peil te houden!

Voor het volgen van golflessen van Golfschool Rob Oosting kunt u terecht bij Golfclub Gaasterland. Rob is PGA golfprofessional en verzorgt diverse golfopleidingen (volgens het WHS 9 stappenplan) zoals Handicap 54-cursussen, privé- en groepslessen, video- en computeranalyses, golfclinics, meerdaagse golfarrangementen, etc. Als u golflessen neemt bij Golfclub Gaasterland kunt u gedurende de cursusperiode gebruik maken van de oefenfaciliteiten zoals de driving range, putting green, chipping green en par 3 banen.

U heeft daarbij keuze uit het volgende lessenpakket:

• Introductie cursus, bestaande uit 3 lessen
  • Beginnerscursus compleet, bestaande uit 10 lessen
  • Beginnerscursus basis, bestaande uit 5 lessen

Voor het boeken van golflessen kunt u contact opnemen met Rob Oosting via 06 13 18 73 47 of vul het formulier in voor de aanvraag van een golfles. Ook kunt u zelf online lessen boeken in Rob zijn agenda of bij Matthijs Ridder.

Mocht er geen ruimte in de agenda zijn, dan graag even telefonisch contact en Rob zorg voor een adequate oplossing.