Tee-sluiting

De club kent de zogeheten tee-sluitingen. Dit betekent dat er dan niet vrij gegolfd kan worden omdat er wedstrijden of besloten baanactiviteiten plaatsvinden. Tijd genoeg dus voor een kopje thee of koffie in ons clubhuis, even het korte werk oefenen op de par 3 oefenbaan, lekker swingen op de driving range of te putten en te chippen. Genoeg te doen!

Tee-sluiting bij Golfclub Gaasterland

Golfclub Gaasterland organiseert voor haar leden vele wedstrijden en competities. Daarbij kennen we een zogeheten tee-sluiting. Dit betekent dat de baan dan is gesloten. Tijdens clubactiviteiten is het goed toeven bij Golfclub Gaasterland! Men leert elkaar kennen, maakt afspraken om te gaan golfen, en er ontstaat al snel een ‘clubgevoel’. Een reden te meer dus om lid te worden. Dit kunt u doen door een lidmaatschap te nemen. Ook als u meer wilt weten over de tijden van de banen kunt u dit vinden op de baanagenda

Welke activiteiten zijn er zo al voor onze leden?

Maandag: Seniorendag

Zie de baanagenda voor de tijdstippen.

Dinsdag: Damesdag

’s morgens, zie hiervoor de baanagenda.

Woensdag: Herendag
’s morgens, zie hiervoor de baanagenda.

Donderdag: Zomercompetitie

1 april tot 1 september na 16.30u

Zondag: Wintercompetie

1 januari tot 1 april

01 oktober tot 1 januari

iedere 2de zondag v.d. maand

overige zondagen in deze maanden

tot 13.00u

tot 11.00u

Wedstrijden voor beginnende golfers

Voor beginnende golfers organiseren wij een keer per maand op zaterdag- of zondagochtend aparte wedstrijden. Heel leuk om te oefenen en andere beginners te leren kennen en te leren wat een wedstrijd inhoud.