Handicarts

Handicart bij Golfclub Gaasterland

Als u gebruik wilt maken van een handicart op Golfclub Gaasterland, dan is dat uiteraard geen probleem. Wij beschikken over 5 handicarts. (in bruikleen van de Stichting Handicart) en twee buggies die eigendom zijn van Golfclub Gaasterland en de Pro.

Reserveren en betaling

Gebruik van een handicart is mogelijk voor houders van een gebruikerskaart en voor valide golfers en dit geldt natuurlijk ook voor greenfee spelers. Gebruik de APP (zie hieronder) of belt u even met de receptie van Golfclub Gaasterland 0514 60 42 36 voor een reservering. Rekent u meteen even af als u de sleutel van de handicart bij de receptie ophaalt? De handicarts zijn uitgerust van een GPS systeem, die u door de baan leidt. U dient de instructies daarvoor te volgen anders weigert de handicart dienst!

Handicart APP

Voor alle pashouders van de Stichting Handicart is de nieuwe MijnHandicart-App beschikbaar. Deze App maakt het mogelijk om zelf snel en eenvoudig online een Handicart te reserveren. Eenmaal op de golfbaan aangekomen kunt u als pashouder met behulp van de App digitaal inchecken.

Tarieven

Als kaarthouder van de Stichting Handicart betaalt u slechts € 4,50. Als u samen komt en beide kaarthouder bent, dan betaalt u € 6,00. Bij gebruik door een kaarthouder en een niet-kaarthouder is het tarief € 13,00. Niet-kaarthouder(s) betalen € 20,00.

Gebruik

Als de baan heel erg nat is, kan besloten worden dat handicarts/buggy's niet zijn toegestaan. Het kan daarbij voorkomen dat ook trolleys in de baan niet zijn toegestaan en dat er alleen met draagtassen gespeeld mag worden.

Kijkt u eerst even op de website bij baanstatus? Bellen naar de receptie kan ook: 0514 60 42 36.

Bent u valide, maar draagt u deze sympathieke stichting een warm hart toe? Donateur worden mag ook!