Clubhuis

Vereniging

Golfclub Gaasterland is een actieve vereniging en geen commerciële golfbaan. Er worden regelmatig wedstrijden georganiseerd, zoals de wekelijkse damesdag op dinsdagmorgen en de herendag op woensdagmorgen. Verder staat voor maandagmiddag de seniorendag in onze agenda en is er op donderdag na 16.30 uur de zomercompetitie. Op zondag is er ook nog wintercompetitie in het eerste kwartaal van het jaar.

Beginners wedstrijden

Voor beginnende golfers organiseren wij één keer per maand op zaterdagochtend de beginnerswedstrijd. Heel leuk om te oefenen en om bekend te raken met de golfsport.

Golfclub Gaasterland werkt met uit leden samengestelde commissies. De leden beheren het clubhuis, organiseren wedstrijden, begeleiden beginnende golfers en helpen nieuwe leden op weg in de club. Voor uw kopje koffie, een lunch of daghap (op afspraak) of een drankje kunt u terecht bij onze bar. De bar wordt bemand door de JP van den Bent Stichting, en leden van onze club. Dit doen we om de kosten voor u als lid en als greenfee-speler zo laag mogelijk te houden.