Jeugdcommissie

Jeugdcommissie Golfclub Gaasterland

Het belangrijkste doel van de jeugdcommissie is om jeugdleden kennis te laten maken met de golfsport op een manier die ertoe leidt dat zij plezier krijgen in het spel en daarbij de mogelijkheid krijgen zo goed mogelijk te gaan golfen.

De jeugdcommissie is opgezet om alle jeugdleden kansen te bieden om zich te ontwikkelen tot goede golfers. Samen met onze pro, Rob Oosting, willen we dat bereiken door het aanbieden van twee lesblokken per jaar (voor- en najaar.) De jeugdcommissie organiseert regelmatig onderlinge wedstrijden. Het ontwikkelen van een zekere teamgeest en het gevoel van saamhorigheid zijn daarbij belangrijke elementen.

De jeugdcommissie voert een actief beleid om het aantal jeugdleden te vergroten. De jeugdcommissie bestaat uit: Richard de Jong, Margriet Franke en Paul Melai. Onze Pro is Rob Oosting van de Golfacademy.