Junior Club

Jeugdgolf op Golfclub Gaasterland

Steeds meer jeugd gaat golfen en leren golfen is fantastisch voor kinderen. Lijkt het je leuk om te leren golfen en misschien ooit zo goed te worden als Joost Luiten of Christel Boeljon? Kom dan naar de Golfclub Gaasterland Junior Club. We willen golf voor jou en je golfvriendjes en golfvriendinnetjes zo leuk mogelijk maken. Golfleraar Rob Oosting geeft les in kleine groepjes en je kunt al mee doen vanaf 8 jaar! Vriendschap en plezier tijdens en na de les staan daarbij voorop.

Golflessen voor de jeugd

Twee keer per jaar (in het voorjaar en in het najaar) organiseren wij samen met Rob een serie lessen. Zo leer je de belangrijkste slagen én oefen je het spelen op de oefenholes en in de grote baan. En om het golfen goed te spelen, krijg je ook les in de golfregels. Rob leert je dit met filmpjes waarin je goed ziet hoe het tijdens een golfwedstrijdje gaat en wat je wel en niet mag doen. En er zijn ook regelmatig wedstrijden voor de jeugd.

Zien we je binnenkort bij ons op de club?

Ongeveer 25 jeugdige golfers volgen lessen en wedstrijden en zijn zo betrokken bij de activiteiten georganiseerd door de jeugdcommissie. Diverse jeugdige golfers hebben hun clubhandicap 54 al gehaald.