Golfen

Leren golfen bij Pro Rob Oosting

Leren golfen kan iedereen en Pro Rob Oosting biedt u optimale mogelijkheden om te leren golfen op Golfclub Gaasterland. Als u er dan ook over denkt om te gaan golfen is het goed om voor uzelf te bepalen wat u wilt bereiken. Wilt u bijvoorbeeld graag competitief wedstrijden spelen of alleen recreatief golfen?

Golflessen met Golfschool Rob Oosting

Iedereen die wil leren golfen zal lessen moeten volgen. Voorheen had men een GVB nodig om te kunnen golfen. Dit is vervangen door WHS handicap met het 9 stappenplan. Concreet betekent dit dat je als beginner meteen al een handicap hebt, maar dat dit nog geen WHS handicap is. Met Golfschool Rob Oosting heeft Golfclub Gaasterland trajecten ontwikkeld om mensen het golfen te leren. Het start met introductielessen om de techniek eigen te maken. Vervolgens is veel oefenen belangrijk om het golfspel onder de knie te krijgen en een plezierig golf rondje te lopen.

Het is dus belangrijk om samen met u te bepalen hoe u wilt leren golfen. Ook al beweren veel advertenties anders: golfen leert u niet in één week! Ook toppers op de Tour trainen dagelijks uren, dat is niet voor niets. Om u optimaal te kunnen begeleiden bij het nastreven van uw doelstellingen, bent u bij Golfschool Rob Oosting aan het juiste adres om te leren golfen. Rob heeft veel ervaring en door persoonlijke aandacht voor elke leerling de perfecte begeleiding op maat. Naast individuele lessen zijn er ook groepslessen mogelijk.

Om te leren golfen heeft Golfschool Rob Oosting het volgende lessenpakket:

• Introductie cursus, bestaande uit 3 lessen
  • Beginnerscursus compleet, bestaande uit 10 lessen
  • Beginnerscursus basis, bestaande uit 5 lessen

Om te leren golfen kunt u contact opnemen met Rob Oosting via 06 13 18 73 47 of vul het formulier in voor de aanvraag van een golfcursus.